Résumé de section

      • ⏳in data de 28.01: prezentare comunicare + curs medical
      • ⏳in data de 09.02: prezentare curs de educatie + caz clinic
      • ❗ temele sunt cele stabilite in data de 21.01 
      • ❗ cei care nu au participat pot sa trimita propunerea de tema pana in 21.01 la orele 20; cei care nu isi aleg pana la ora respectiva teme vor primi teme din oficiu
      • ❗ cursul contine si informatii referitor la fiecare subiect + resurse care trebuie consultate
      • pe parcursul zilei cursul va fi restructurat pe teme pentru a putea sa vizualizati mai usor informatia 


      • https://www.medfam.ro/mf/mf/mf14/mgw.html
      • https://umfcd.ro/wp-content/uploads/2023/SCOALA_DOCTORALA/TEZA_DOCTORAT/DASCALU_D_CRISTINA_GENA/Rezumat%20CDascalu%20RO.pdf
      • https://lege5.ro/Gratuit/geztqmjwgq4ts/invatamantul-superior-medical-lege-199-2023-titlul-i-invatamantul-superior?dp=guzteobxge4deoi
      • https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2029428/pdf/brmedj03405-0017.pdf
      • https://www.britannica.com/science/medical-education
      • https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3987478/
      • https://www.ijme.net/

      • Francois Lelord si Christophe Andre - Cum sa ne purtam cu personalitatile dificile
      • Roberta Cava-Comunicarea cu oamenii dificili, 
      • https://4mayo.ro/2020/06/18/cunoasterea-personalitatilor-esentiala-in-comunicare/

    • ✍️tema: Proiectarea activitatii didactice:

      Prezentati si argumentati prin exemple concrete modul în care ati ales sa structurat o lectie despre urmatorul subiect:

      • comunicarea cu pacientul cu personalitate narcisista: DRĂGHICI L. ANA, căs. FOCIOROȘ
      • comunicarea cu pacientul cu personalitate histrionica: 
      • comunicarea cu pacientul cu personalitate paranoică: 
      • comunicarea cu pacientul depresiv: NECȘULESCU O. EVELIN
      • comunicarea cu pacientul anxios: Georgiana NACU
      • comunicarea cu pacientul dependent: 
      • comunicarea cu pacientul furios: 
      • comunicarea cu pacientul demoralizat: AGAFIȚEI E. OANA, căs. ȘERBĂNESCU
      • comunicarea cu pacientul care incearca sa manipuleze: 
      • comunicarea cu pacientul cu personalitate pasiv-agresivă: 
      • comunicarea cu pacientul cu personalitate antisociala: 

      Prezentarea va cuprinde cel putin:

      - modul de explicare a termenilor
      - importanta subiectului
      - exemplele folosite pt ilustrarea subiectului

      📌AGAFIȚEI E. OANA, căs. ȘERBĂNESCU
      • comunicarea cu pacientul demoralizat
      📌DRĂGHICI L. ANA, căs. FOCIOROȘ
      • comunicarea cu pacientul cu personalitate narcisista
      📌NACU C.C. ANDRADA-GEORGIANA
      • comunicarea cu pacientul anxios: 
      📌NECȘULESCU O. EVELIN
      • comunicarea cu pacientul depresiv
      📌RADU C. GABRIELA-REBECA, căs. GHIORGHILAȘ
      •  
      📌RUSAN V. GEORGETA-ANDREEA, căs. TĂNASE
      •  

      ❗ încărcarea temelor -  28.01.2024 orele 10:00
      timp de prezentare: 15 min 

      • dezvoltarea invatamantului medical dezvoltarea invatamantului medical
    • aici veti incarca atat referatul cat si prezentarea ppt

      • Cursul trebuie realizat si prezentat conform indicatiilor din ppt.


      • https://www.youtube.com/watch?v=MRc9i85R2sY&t=156s
      • https://www.youtube.com/watch?v=fwj4hXfVR_E
      • https://www.youtube.com/watch?v=8uSyvw5RR28
      • https://www.youtube.com/watch?v=GcMvQlIDgYE
      • https://www.youtube.com/watch?v=ZKGsrRDTBNQ
      • https://www.youtube.com/watch?v=JTJSu5H6eGA
      • https://www.youtube.com/watch?v=H902ovpjU8o

    • 🔵 1. tehnici


      programul  de studii
      📌AGAFIȚEI E. OANA, căs. ȘERBĂNESCU Evaluarea deficientelor coloanei vertebrale BFKT
      📌DRĂGHICI L. ANA, căs. FOCIOROȘ Injecția intramusculară AMG
      📌NACU C.C. ANDRADA-GEORGIANA Coronarografia MED
      📌NECȘULESCU O. EVELIN  Kinesio Taping  BFKT
      📌RADU C. GABRIELA-REBECA, căs. GHIORGHILAȘ    
      📌RUSAN V. GEORGETA-ANDREEA, căs. TĂNASE    

      🔵2. cazuri clinice - legat de subiectul de la curs

      🔵3. curs medical


      programul  de studii
      📌AGAFIȚEI E. OANA, căs. ȘERBĂNESCU Scolioza BFKT
      📌DRĂGHICI L. ANA, căs. FOCIOROȘ Bolile Eruptive AMG
      📌NACU C.C. ANDRADA-GEORGIANA Ciroza hepatica MED
      📌NECȘULESCU O. EVELIN Cifoza cervicala BFKT
      📌RADU C. GABRIELA-REBECA, căs. GHIORGHILAȘ    
      📌RUSAN V. GEORGETA-ANDREEA, căs. TĂNASE    

      🔵4. curs de educație sanitara

      cui se adreseaza
      📌AGAFIȚEI E. OANA, căs. ȘERBĂNESCU
      • Importanta mișcării in dezvoltarea armonioasa -  gimnaziu
      gimnaziu
      📌DRĂGHICI L. ANA, căs. FOCIOROȘ
      • Alimentație sănătoasa - gimnaziu
      gimnaziu
      📌NACU C.C. ANDRADA-GEORGIANA
      • Rolul mișcării în viața cotidiană: de la sedentarism la stilul de viață activ
      liceu
      📌NECȘULESCU O. EVELIN
      • Importanta alegerii corecte a pantofilor
       gimnaziu
      📌RADU C. GABRIELA-REBECA, căs. GHIORGHILAȘ    
      📌RUSAN V. GEORGETA-ANDREEA, căs. TĂNASE    


      • toata lumea pregateste o prezentare legata de cum ati organiza eficient si cat mai atractiv un curs de educație sanitară, in cadrul unei ore de dirigenție 
      • temele sunt cele stabilite si validate la curs
      • prezentarea ppt continand atat informatiile medicale cat si explicatia cum veti preda se va realiza pe un ppt 
      • explicatiile se vor nota la add-notes
      • ultimul slide va fi cel cu bibliografie
      • vom discuta referitor la problemele pe care le-ati identificat

      ❗ încărcarea temelor -  28.01.2024 orele 10:00
       timp de prezentare: 25 min 



    • studierea resurselor de mai jos, pt a discuta despre modul cum trebuie pregatit un curs din domeniul medical

      • https://www.youtube.com/watch?v=wPbylymgQEs
      • https://www.youtube.com/watch?v=Gjev8RkqO1k
      • https://www.youtube.com/watch?v=AlvWXa_uiZo
      • https://www.youtube.com/watch?v=T04uBHvUBow
      • https://www.youtube.com/watch?v=7vnocugRrDc
      • https://www.youtube.com/watch?v=oclgYzUgYxU
      • https://aser.ro/2017/11/17/prezentari-power-point-wow/
      • https://programesofteducationale.wordpress.com/
      • https://www.slideshare.net/ciutacvictor/utilizarea-tic-n-procesul-de-predare-nvare

    • dupa finalizarea cursului va sugerez sa urmariti urmatoarele materiale:

      https://www.youtube.com/watch?v=ELs2E3nm89Y

      https://www.youtube.com/watch?v=NJhnHKkntAQ

      https://www.youtube.com/watch?v=z8oWv-nVO6g

      https://www.youtube.com/watch?v=B_tTymvDWXk

      https://www.youtube.com/watch?v=7OGnuOkTDsU

      https://www.youtube.com/watch?v=0BIEvboogfU


      ttps://www.youtube.com/watch?v=451x5KSLuQohttps://www.youtube.com/watch?v=Zgmv_7L8gco

      https://www.youtube.com/watch?v=gbqfzkBrV0E


    • folosind linkul de mai jos, analizati 2 din propunerile de realizare a unor cursuri

      https://www.mededportal.org/virtual

    • a) Inainte de intalnire va rog sa vizualizati cel putin urmatoarele resurse:

      • https://www.youtube.com/watch?v=4d8Wkqam28w
      • https://www.youtube.com/watch?v=LAuoKnWgk8M
      • https://www.youtube.com/watch?v=ELs2E3nm89Y
      • https://www.youtube.com/watch?v=ZwZigB_LmTg
      • https://study.com/academy/lesson/nursing-case-study-on-pain.html

      b) veti pregati prezentarea a minim 2 cazuri clinice care sa contina metode interactive de prezentare  si un test de evaluare a cunostintelor despre afectiunea prezentata

      veti prezenta materialele elaborate

      temele sunt cele stabilite la intalnirea 2 din data de 13.11.2022

    • elaborarea unei propuneri de realizare a prezentarii unei tehnici folosind diverse instrumente din  Wordwall | Create better lessons quicker

      • subiectele vor fi cele stabilite in data de 13.11.2022
      • fiecare va prezenta o tehnică diferita, fie pt o ora de lp



      • https://www.youtube.com/watch?v=MRc9i85R2sY
      • https://www.youtube.com/watch?v=IlU-zDU6aQ0
      • https://www.youtube.com/watch?v=qcCtPgzlGTs
      • https://www.youtube.com/watch?v=YpSd5u_di9w
      • https://www.youtube.com/watch?v=zjtu_Q4CdRk
      • https://www.youtube.com/watch?v=UCFg9bcW7Bk
      • https://www.youtube.com/watch?v=HaLBXHgeIGo
      • https://www.youtube.com/watch?v=J9DX2wZiR7A&list=PLqE3MsP10I1ZXBg8QhwJgbzAYErJy3Jhp

    • a) Inainte de intalnire va rog sa vizualizati cel putin urmatoarele resurse:

      • https://www.youtube.com/watch?v=4d8Wkqam28w
      • https://www.youtube.com/watch?v=LAuoKnWgk8M
      • https://www.youtube.com/watch?v=ELs2E3nm89Y
      • https://www.youtube.com/watch?v=ZwZigB_LmTg
      • https://study.com/academy/lesson/nursing-case-study-on-pain.html

      b) veti pregati prezentarea a minim 2 cazuri clinice care sa contina metode interactive de prezentare  si un test de evaluare a cunostintelor despre afectiunea prezentata

      veti prezenta materialele elaborate

      temele sunt cele stabilite la intalnirea 2 din data de 13.11.2022

    • Veti realiza un portofoliu format din:

      1. Prezentarea în paralel a diferențelor dintre realizarea unei lucrări practice în domeniul medical în conditii de on-line sau în conditiile prezenței fizice
      2. Un curs de educație sanitară, in cadrul unei ore de dirigenție; 
      3. Un curs pe tema medicala pentru studenții de la  AMG, MD
      4. Prezentarea unui plan de dezvoltare a carierei medicale
      5. Prezentarea unei tehnici (in totalitate) folosind diverse instrumente interactive
      6. 2 cazuri clinice care sa contina metode interactive de prezentare si un test de evaluare a cunostintelor despre afectiunea prezentata
      7. prezentarea si argumentarea prin exemple concrete a modului în care pot fi folosite platformele
      8. Prezentarea materialului privind comunicarea medicala
      • Fiecare fisier se salveaza de genul: Nume_Prenume_tema 1


    • Veti incarca toate temele din portofoliu pana cel tarziu miercuri  la ora 20:00